tirsdag den 16. november 2010

Grynede dage

Min dag har været præget af mange-artethed.

En masse ting, som skulle nås og som blev det.

iformiddags

Et par billeder, som billedteknisk afspejler, at jeg ikke har haft ro nok på til at stå stille, vurdere og tage stilling.

De er lidt rystede, lidt kornede og lidt skæve.

Solen har været oppe omend,

eftermiddag

at solfangerne på Højskolens tag ikke kunne række ned efter den og fange dens stråler

solfangere

og til aften blæste der lige nok til at kameraet ikke kunne holdes i ro på stativet.

Skidt. aften

Nogen dage står knivskarpe, mens andre er lidt kornede, grynede og gemmes væk… hvorfor så ikke også billederne?

Da jeg var yngre, sagde jeg ret ofte: “man må kende farven hvid, for at kunne definere farven sort”

Så frem med de dårligere dage, så vi kan se de gode.. eller sådan noget i den stil.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Bilder er alle bare herlig igjen!!!
    Du skal tenke om a delta hos Petunia's HIMMELSK Fotokonkurranse i dag!!! Se den nydelige bilder pa huns blog petuniablogg.blogspot.com!
    Dessuten er dine stenbilder veldig bra og intressant. Jeg er jo helt vild med sten ogsa. Din grönne sodalit ring er stilig, spesielt med den matchende tajarutit se det svaert edel ut!
    Ha en fin dag ❀❀❀
    Beatrice

    SvarSlet
  2. Hej Bea.
    Tak skal du have for dine søde ord. Jeg nåede desværre ikke ind på Petunias blog i dag.
    hav en god dag.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.