tirsdag den 5. februar 2008

Mønsterelev

Det er nu meget sundt at sidde bag katederet nogen gange, så man på egen krop kan mærke, hvordan det føles at være elev. At man så samtidig får en masse input gør så man efter endt skoledag/kursusdag er fuldstændig slidt ned. Jeg er startet på ”Drageløberen”, som jo er blevet filmatiseret og efter sigende skulle være god. Selvom jeg ikke fik stavet mig igennem så mange sider i går aftes, da jeg kom i seng, tegner den godt. Jeg håber at der er lidt mere energi i mig, så jeg kan læst lidt mere i den i aften. Jeg har endnu ikke fundet noget, som jeg kunne spilde mine penge på, selvom jeg virkelig søgte, ledte og kikkede efter noget at fristes af. Det må jo betyde, at jeg intet mangler, og at jeg får stillet mine behov for handel i Sisimiut. I den bagerste blok, øverst oppe til højre, boede jeg i min barndom. Det er bringer en masse minder frem hver gang jeg ser blokken, og jeg undrer mig over alle de minder, der også er gået tabt. Der burde være flere, synes jeg nogengange. Jeg savner ikke at bo i boligblok, og slet ikke så stor en blok.

4 kommentarer:

  1. Drageløberen er RIGTIG god. Har hørt den læst op på lydbog, men det forringer bestemt ikke historien...
    kh
    nettie
    Padborg

    SvarSlet
  2. Drageløberen åbner for en kultur og et liv som vi alt for sjældent hører om. Den boligblok midt i al sneen - er om noget Grøndland. så det er godt du fortæller så meget - så jeg får indsigt:-)

    SvarSlet
  3. Øj, hvor du skriver pænt ;)
    Håber du finder energien!
    Kh Karen S

    SvarSlet
  4. Tak Karen.. Jeg kan faktisk skrive rigtigt pænt, når jeg gør mig umage. Det her er kun kladde og notater, for at vise, at jeg rent faktisk fulgte med og var aktiv :o)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.