lørdag den 23. februar 2008

Hård træning

Jeg har altid beundret folk, der siden deres barndom, har haft en interesse. Der er nogen, der siden barnsben har spillet på violin og er blevet gode og dygtige til det, eller folk, der har spillet fodbold og kommer på det danske landshold eller har tegnet og malet og udstiller på store gallerier..eller bare finder en glæde ved det, som de nu dyrker. Jeg har alle dage været for flagrende, lærer at lave noget, bliver nogen gange rimeligt god til det, og finder så noget andet at kaste mig over. Jeg kunne kalde det udvikling. Og alt hvad jeg lærer, kan jeg jo bruge i mange andre sammenhænge. Men jeg har stor respekt for folk, der stædigt fastholder og dyrker en interesse, og det gør begge mine dejlige piger. De har snart i fire år dyrket taekwon-do og har allerede rød stribe på deres blå bælter. Og de går til træning mandag, onsdag, fredag, lørdag og søndag. I perioder, især op til mesterskaber og graduering er det ofte oftere. Respekt! At de har en inspirerende og dygtig træner, gør jo også at de synes at det er sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.