fredag den 25. april 2008

Eftermiddags-te

Formiddagen blev tilbragt hjemme i sofaen, hvor jeg vistnok fik styr på min Linus. Det skrider langsomt fremad og jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Efter middag ringede de fra Brillecentret, at Lauras solbriller med styrke var færdige og var til afhentning...og det blev de så..og da Jan fik fri, kørte vi en tur ud i fjeldet. Man skal godt nok ikke særligt langt væk, før man er væk fra alt og føler, at man ligger laaangt ude i den stille ødemark. Der blev hygget igennem med te, rosiner og tørfisk og da dvaskheden blev for meget rejste jeg mig og gik et hjerte. Nogen steder var sneen meget dyb og jeg sank grinende ned og havde svært ved at komme op igen. Støvlerne blev fyldt heeeelt op med sne. En dejlig eftermiddag og nu kan vi se frem til en weekend uden planer om noget som helst. Dejligt. (Som I sikkert har regnet ud, har Jan været fotograf i dag)

4 kommentarer:

  1. Hvor skønt, men snehjertet.
    Laura er jo god kopi af dig.

    SvarSlet
  2. Tihi..det er du vist den eneste, der synes. Hun plejer at få at vide, at hun er en tro kopi af sin far og farmor, men jeg takker for hun er en sød, smuk og køn pige

    SvarSlet
  3. Jeg skrev ikke: tro, men god kopi.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.