mandag den 9. maj 2016

Mandag

Siden i går nat har jeg døjet med mavesmerter, kvalme og fæle opkastninger, så kræfterne var lidt små i morges da jeg vågnede, men jeg tænkte at det hele ville blive bedre, når jeg bevægede mig og fik noget andet at tænke på, så jeg drog på arbejde.


Jeg tog på arbejde, men kun for at opdage at jeg langt fra var frisk nok til at arbejde og med overhængende fare for at kaste op ud over katederet, måtte jeg meget hurtigt kapitulere, kaste håndklædet i ringen og pakke skoletasken sammen igen og overlade undervisningen til en afløser.

Det tog mig en krig at komme hjem igen, for udover at vågne op til kvalme og slaphed, vågnede vi også op til 1/2 meter sne.


Jeg lod bilen stå i morges, da jeg gik afsted til arbejdet og måtte så gå hele vejen hjem igen.

Det tog lang tid, for jeg måtte stoppe op flere gange, tage mig sammen for ikke at brække mig og fortsætte i langsomt tempo.






Nu ligger jeg i min seng igen og synes at det hele er lidt kedeligt. 



Jeg har købt nogle e-bøger, som må udgøre dagens underholdning, hvis der er energi til det og dagen tages i små bidder for ikke at ryste maveindholdet for meget. 

Indtil videre er yoghurten blevet nede/ inde og der synes jeg såmænd godt at den kunne blive liggende. 

I går fik jeg 4 fine Bodum glas-termokrus af mine dejlige børn i morsdagsgave og de bliver brugt til skoldhed te i dag.
Det kan kun hjælpe at drikke grøn te af fine krus når man har det, som jeg har det i dag!


Hav en god mandag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.