mandag den 30. maj 2016

Dejlig weekend

I lørdags var vi jo i Sarfannguit om dagen.

Vi kom hjem om eftermiddagen og lavede god aftensmad.
Da vi havde spist, vasket op og sådan set var klar til at smide os i sofaen foran fjernsynet, besluttede vi os for at sejle op i hytten for at lægge udhalet ud og overnatte.
Udhalet filtrede lidt, men fjorden var rolig så vi havde gode vilkår og kunne tage det roligt og vi kom i land.
Da vi op til hytten, kunne vi konstatere at der havde været nogen.
De havde drukket red Bull og drukket Amaretto, men ellers var der ikke andet at se.
Jeg synes at det er ubehageligt at folk ikke bare kan holde sig væk eller gå et andet sted hen. Det føles respektløs og grænseoverskridende, men sådan er der jo så mange mennesker i dag. Øv!
Vi fik tændt op for varmen og pakket ud og da vi jo havde været ude hele dagen siden den tidlige morgen, fået masser af havluft og fået nogle anderledes oplevelser var vi pænt trætte. 
Klokken var jo også omkring midnat, så det var helt naturligt, at vi faldt hurtigt i søvn og sov længe næste morgen.
Jeg drømmer altså bare så vildt meget når jeg sover i hytten.
Lange, indviklede og meget intense drømme.
Vi drak kaffe, slappede af, nød stilheden, livet i almindelighed og efter at have ryddet op, vasket op og slappet lidt mere af, samlede vi vores ting sammen og sejlede hjem igen.
Vi kom tids nok til at vi kunne tage over til mine forældre sammen med Lena og drikke kaffe.
Det har været en dejlig weekend og jeg glæder mig til vi igen kan komme id og opleve lidt.
Jeg trænger til at få brudt hverdagen med andre oplevelser end de sædvanlige og denne weekend har ikke skuffet, men derimod smagt af mere.





Det er mandag og det sner derude. Øv. Godt at jeg har et indendørs arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.