torsdag den 26. maj 2016

Jeg slår mig til tåls med sammenbidte tænder

Øv, har jeg lyst til at sige, men det gør hverken til eller fra.

Det eneste, jeg får ud af at beklage mig over det alt for underlige vejr, er at jeg skaber mig en kedelig, negativ stemning indeni, så jeg slår mig til tåls og glæder mig over at der ingen myg er!
Min facebook-væg er fyldt op af mine Facebook-kontakters beklagelser over vejret og sneen og jeg forstår dem så sandelig, men eftersom det står udenfor min magt at ændre på det, tier og samtykker jeg og forsøger at være tålmodig, for jeg længes også efter sommeren, varmen, sejlturene og solen.


Billedet er taget med min mobil fra skolen i formiddags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.