fredag den 22. januar 2016

Ommer

Jeg strikkede en hue til Simon i julegave, men den nåede desværre ikke ned og dækkede ørerne, så jeg lovede ham, at jeg ville strikke en ny.

Det er ret vigtigt at have en hue, dr dækker ordentligt og som sidder tæt, der hvor han bor, hvor temperaturen tit og alt for ofte rammer både -30 og -40 og det, som er værre.
Jeg strikkede og strikkede og da jeg vR færdig kunne jeg skuffet konstatere at den var endnu kortere en den første.


Jeg har strikket en hue til en fødselar.
Han fyldet 73 år i dag og jeg håber at den passer ham?!



Såsnart jeg har strikket Simons hue færdig, skal jeg genoptage 'sort is' sweateren til mig selv, som i modsætning til Simons hue, vist bliver alt for stor.

1 kommentar:

  1. Hej! Jeg følger med stor glæde dine fantastiske strikkerier og ligeledes dine fotografier, som får mig til at ønske at besøge Grønland og se det med egne øjne endnu mere!
    Hilsen fra Anni - godt at høre du er rask igen.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.