onsdag den 20. januar 2016

Ekstra julegave

Vores jul er forlængst overstået og den var som altid stille, rolig og hyggelig.

Jeg fik ikke fotograferet, for der var kræfter, som skulle samles op og energi, som skulle skaffes hjem, men julen og især juleferien og min mors alt for gode (alt, alt for gode) mandelkager, –ikke at forveksle med vaniliekranse eller mandelflager, var gode til mig.

Jeg har ædt mig 5 ekstra kilo på og de gør at mine bukser strammer og min lillebitte delle driller.

Vejen tilbage til min normale buksestørrelse, kender jeg jo, så den vej er jeg i gang med at gå med små, små, men sikre skridt.

Har du også tilegnet dig et par ekstra kilo over julen?

20141222_0003

20141222_0006

20141223_0001

Det nederste billede er taget med os, der går rundt om træet.

For dem, som vil have facts er det iso 160 f22/ 149 sec.

1 kommentar:

  1. Traditionen tro var det jo dig igen igen, der pyntede juletræet - og tak for det. Synes ellers ikke, at du ha taget på i hvert fald ikke i forhold til os andre:-)
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.