lørdag den 4. maj 2013

Hallooor’ hvad sker der lii’e her??

En hel uge er gået, næsten, hvor jeg ikke har givet lyd fra mig og det skyldes til dels frustration og til dels min totale mangel på energi.

I mandags fik jeg sat en ny påhængsmotor på Tampaxen og tirsdag blev hun behørigt søsat, hvorefter årets første tåge lagde sig om byen, som en stor, tæt dyne.

Dynen blev så trukket væk af en meget aggressiv storm, som havde vindstød op til 35 mtr/sek. og det blæser gudhjælpemig stadigvæk, samtidig med at det periodevis vælter ned med ubrugelig sne.

Hallooooooooo, hvad er det lige, som der sker her??

Jeg købte en ny snescooter og så smeltede sneen.

Jeg fik Tampax i og så har det blæst lige siden.

 

Nå, men så kan man vel gå en tur ned på stranden og tage billeder af et lillebittebitte isfjeld

forskellig

frossenluft

helfigur

mønster

tæt

som har de flotteste former og en sjov overflade og tage billeder af sandkorn og bittebittesmå tangplanter, som er skyllet op på stranden

hul

tang

Og ja.. det er sandkorn fotograferet med mit makrobjektiv.. Jeg lå på maven og folk må have tænkt nogle tanker, hvis de havde set mig

sand

sandkort

 

Og mens jeg lå og fotografered sandkorn og det begyndte at sne, løb to elskovssyge fuldvoksne ræve forbi mig og jeg nåede da lige at få et billede

ræv

teri

leg

(Mod syd, ser vandet ikke ligefrem sejlbart ud, hvis ens båd er på ca.17 fod)

sprøjt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.