torsdag den 19. januar 2012

Nusser(t)-hed og soltilvænning

Nåå jo.. jeg vil da forresten også lige opdatere dig om vores hundehvalp, som er pakket så godt og grundigt ind i fedt, blød pels og lækkerhed.

qimmiaraq

Der bliver sagt nåååårh rigtig mange gange, når den bliver hevet ud af kassen og dens mor får sig en lille, velfortjent pause.

nuunut

Den er så tyk og velnæret, at den næsten ikke kan holde sig selv oprejst, men så er det godt, at man kan lægge ned og patte hos sin mor og at der er nogen, som gider at bære lidt rundt på een

saraoghvalpen

Og så slipper du heller ikke for at se, at solen var fremme igen i dag.. Dét kan jeg sagtens vænne mig til, selvom jeg hverken skal arbejde ude eller på anden måde er afhængig af, hvordan vejret ellers er

sissit

3 kommentarer:

  1. Eiiiiih ! Jeg venter med længsel og kolde tæer på at få en ny hund. Der er meget lang tid til midt i april. Jeg glæder mig altså temmelig meget.

    SvarSlet
  2. Aaargh - jeg glemte at skrive at jeres hvalp er smaddersød. Pas nu på I ikke krammer ham helt flad ;-)

    SvarSlet
  3. Åhh.. hvor er han nuser. Dyrebørn kan jeg ikke stå for. Din vest som blev til en bluse er så flot. Godt gået.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.