fredag den 22. april 2011

Sol-forpligtelser

Solen skinner stadig fra en skyfri og helt lyseblå himmel.

Det forpligter på een eller anden måde til at komme ud og nyde vejret, syn’s jeg.

Det kan, hvis det bliver ved i en længere periode, være næsten belastende med al det gode vejr, men lige nu og lige her nyder jeg at jeg kan komme ud, mens jeg har ferie og har tid til at nyde.

I dag smuttede jeg ud på et lille næs og nød stilheden, havets meget langsomme skvulpen mod isfoden og ikke mindst solen.

Du kan se min udsigt fra i dag, større ved at klikke på billedet (håber jeg)

minudsigtidag

ibaggrunden

Sara er forpligtet; men ikke til at gå ud.

sara

Hun har fået arbejde, som opvasker på cafeen på Taseralik/kulturhuset.

Hun skal arbejde i morgen.

Hun arbejdede også i går.

Hun er glad for at tjene lidt penge, for hun skal til England på sprogrejse til sommer og glæder sig, som kun et barn kan glæde sig.

Imorgen loves der også godt vejr, så snescooteren bliver pakket med børn og lidt mad/drikke og så må vi se, hvad det fører til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.