onsdag den 13. april 2011

Onsdags-glimt

Farfar rejste hjem i går.

Han har kun været her i sølle 14 dage og jeg føler slet ikke, at vi fik set ham.

Heldigvis er der kun 2½ måned til vi ser ham igen.

farfar

Farfar kom med en smuk buket blomster til mig.

1

Den står nu nede på køkkenbordet og pynter og glæder.

TAK, farfar!

blomster

Simon kom i mandags og rejste i morges.

Og det endda på hans fødselsdag, så jeg har ikke kunnet fejre ham, andet end i tankerne.

Heldigvis kommer han om en uge igen og bliver i lidt længere tid.

Så vil jeg lave god mad til ham lige efter hans ønske.

 

I morgen kommer min lillesøster med sine to drenge.

I morgen!

Og lige om lidt har vi altså påskeferie.. nøøøj, hvor jeg dog glæder mig, for det har været nogle meget hektiske dage og det har slidt på energien.

For lidt søvn, for lidt hvile, for lidt mig-tid, for lidt ro og eftertænksomhed.

Alt for lidt af alt det, som jeg holder allermest af og som gør, at jeg hænger sammen i hverdagen.

Jeg har styrtet omkring og har ikke nået alt det som jeg også gerne ville nå.

Jeg har nået det vigtigste ting og de fleste af mine pligter, men alt for lidt af alt det andet, som gør det hele lidt sjovere.

Der skal samles nyt overskud sammen, så jeg kan nyde det spirende forår med alle sanser.

1 kommentar:

  1. Hjertelig tillykke til Simon! Heldigvis har vi jo været sammen med ham, selvom det kun er for et kort øjeblik. Vi glæder os til påskedagene også.
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.