lørdag den 23. april 2011

Forventninger

Jeg har sovet rigtig længe til morgen.

Solen pegede på mig med een af sine lange stråler i morges ved 6-tiden, men jeg vendte mig bare om i sengen og sov videre.

skygge

Da jeg endelig slog øjnene op, kunne jeg høre fuglesang.

Ude omkring vores hus sidder der en stor flok snespurve.

De er dobbelt så store som hvidsisknerne.

Mindst.

Der dufter af kaffe og rundstykker nede fra køkkenet og mon ikke dagen byder på mere af det gode fra i går?

pårække

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för det vackra halsbandet med calcedonstenen. Jag har redan invigt det och det känns mäktigt att ha en sten om halsen som kommer från norra Grönland. Det är så fint.
    Här har vi sommarvärme 20+ och sol och man kan riktigt höra hur alla knoppar slår ut på träd och blommor.
    En tur i snön ser också härligt ut men jag är glad att våren är här.

    Folk går runt i T-shirts och shorts och sitter med näsorna vända mot solen.
    Glad Påsk!
    PS Jag har hittat dig på Facebook=)

    SvarSlet
  2. Velbekomme Ruta Ett. Jeg glæder mig også en smule til foråret kommer til os, men lige nu er årstiden så dejlig, så dejlig heroppe.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.