onsdag den 9. februar 2011

Måske til dig?

Kan du gætte, hvad det er???

hvaderdet

Nej, det er det ikke!

Det er et bogmærke, som jeg har stivet til den helt store guldmedalje.

bogmærke

Det er så stift, at det er lige før, at jeg kan bruge det som vinduesskraber på bilruden.. lige før.

Måske lidt for meget?

Men det kan vaskes ud, da jeg har stivet med sukkervand.

tætpå

Jeg har lavet 5 indtil videre og sammen med mit sæt af 12 forskellig-farvede hæklede dækkeservietter og en stenhalskæde (sten fra bunden af fjorden) har jeg snart til en give-away..

Jeg fylder jo snart år og har snart haft bloggen i 4 år.

Jeg skal lige lave lidt mere, så skal jeg vise frem og sætte endelig dato på, hvis altså der er stemning for det?

6 kommentarer:

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.