søndag den 13. februar 2011

I sne-vejret

Der er rigtig, rigtig mange edderfugle i indsejlingen til byen.

De forholder sig nogenlunde roligt i forhold til sidste søndag, hvor ørnene sværmede om dem som myg omkring mig om sommeren.

Jeg listede.. nåe ja, små-gled så langt ned til kysten, som jeg vovede og forsøgte at fotografere dem.

Især edderfugle-hannerne er fotogene, synes jeg.

Men så mange som de er, er der hele tiden nogle, som holder øje og varskoer om det mindste.

Ikke at jeg vil kalde mig selv hverken den mindste eller noget.. mig, skulle de ihvertfald ikke for tæt på.

Mit zoom-objektiv blev rullet helt ud og alligevel var de laaaaangt væk.

Og det sneede.

Du må gerne se mine foto-forsøg alligevel:

edderhanisnevejr

edderhun

endnuenhan

langtvæk

medtodamer

Jeg så een ørn.

Meget langt væk.

Jeg gad ikke engang at forsøge.

Den så ud til at have travlt.

Ville vist ikke forstyrres.

Så måtte edderfuglene jo stille op, hvilket de så heller ikke havde synderligt lyst til.

Pyt da.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.