søndag den 12. september 2010

Afvekslende

Det har, igen i dag været et underligt vejr.

Vi vågnede op til et par centimeter sne.

imorges

ØV! Siger jeg.

ØV!

Det meste er godt nok væk, men jeg synes, at der tegner sig et billede: af snarlig vinter

Dagen igennem har vi, igen -haft både solskin, blæst, slud, hagl og regn.

Vi havde dog ikke torden ligesom vi havde i går..

Jeg tror ihvertfald det var torden, jeg hørte i går midt på eftermiddagen.

Jeg har hørt fra andre, at de også har observeret/hørt tordenvejr og det sker meget sjældent her omkring.

Lige før det blev mørkt havde vi et underligt, men spændende lys mod nordvest

underligtlys 

og en flot regnbue mod sydøst.

regnbue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.