lørdag den 11. september 2010

Aften-øvelser

Jeg var ude og fiske torsk i dag.

Vejret var vist det man ville kalde afvekslende.

Det både regnede, sneede, haglede og solen skinnede.

Hele tiden var der vind og der var masser af det.

Det var faktisk ret irriterende, men jeg fik da næsten to baljer torsk med hjem.

Da jeg kom hjem og havde fået varmen i fingrene ville jeg lege.

Min far havde i gamle dage, et Nikon kamera.

Det var et analog kamera, så det er mange år siden, det har været brugt. 

Jeg kan ikke huske hvilket..for han har ikke selve kameraet mere.

To af hans objektiver fra dengang har jeg fået.

Og lidt filtre, der dog ikke passer til mine objektiver.

Det ene objektiv er et 100 mm og det er lidt sjovt, at lege med.

Mine erfaringer er (endnu) for få eller også var/ er kvaliteten bare anderledes for objektiver dengang?

Her ser du mine øvelser fra i aften:

Jan

Sara

Sara

Sara

Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.