søndag den 6. juni 2010

Luksus-udsigt

Det er svært at gå i seng om aftenen.

Der er sol/lys døgnet rundt og med den udsigt vi holder os, er det svært at løsrive sig.

Jeg er glad for at bo med udsigt hele vejen rundt. Og jeg har endda ikke betalt ekstra for det..

At jeg kan se både hav og fjord. 

At jeg kan se fjeldet.

Når solen står op og når solen går ned.

Det er ikke alle der har det privilegium.

Jeg er bevidst om den luksus det er.

Det er luksus i luksus-klassen.

modfarogmor

modnordvest

At jeg ska kikke ud over byens skrammel. byggepladser og halvfærdige bygninger.. betyder knap så meget

2 kommentarer:

  1. Det er ren luksus...hvis det havde været i Danmark havde den udsigt kostet millioner.

    SvarSlet
  2. Helvig: Det er ren luksus og jeg klager overhovedet ikke. :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.