tirsdag den 8. januar 2008

En søsters varme

Så er min søsters håndledsvarmere klar til at blive afsendt. De er dejligt bløde, meeen intet paradis uden en slange: jeg har opdaget en fejl, som jeg ganske enkelt har overset, meeen jeg læste et eller andet sted, at hjemmelavede ting skulle indeholde en fejl så man kunne se, at det var et menneske og ikke en maskine, der havde lavet det/den/dem, og at man i nogen kulturer lavede en fejl med vilje, da kun Gud er fejlfri..hmm, kan det bruges som gode undskyldninger for, at jeg ikke har trævlet op og rettet fejlen?? Jeg tager chancen og håber, at min lillesøster bliver glad for sine håndledsvarmere trods fejl. Måske kan fejlen forklares (hvis den da skal det??) med at jeg har haft så enormt travlt på arbejde både i går og i dag, at jeg næsten ikke engang kan huske, hvad jeg selv hedder. (idag non-stop uden pauser i 11 timer-øv, men så kan det næsten også kun blive bedre!) Jeg glæder mig til at lave de næste par håndledsvarmere. Jeg går igang med at sy perler på garn i morgen.YES! (gad vide, hvor mange håndledsvarmere jeg efterhånden har lavet 20?30?)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte !
    Mvh.Mariann

    SvarSlet
  2. Glædig mig til at få mine flotte tajaqutit. Nu må du ikke slide dem op;-). Jeg tror de passer genialt til min vinrøde bluse med perlerne på. Har søgt tilflugt i sommerhuset med alle studiebøgerne... Hørs. Knus fra Dudi

    SvarSlet
  3. De er da blevet superlækre, og mon ikke din søster vil være ligeglad med en lille skønhedsfejl.
    du burde overveje at sælge lidt ud engang imellem ,(ps. check lige din mail). Kan du have en god dag
    Dorthe .

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.