lørdag den 12. januar 2008

Det er bare så fedt at lære noget nyt! Det er bare så fedt at være sammen med mennesker, man ikke til daglig er sammen med og få nye input! Det har bare været så dejlig en dag. 8 timer er gået uden jeg har mærket at de er gået nogen steder hen. Jeg har hygget mig og mit første sjal/stola er færdig og hænger til tørre. Det er dybt fascinerende, at jeg kun delvist kan bestemme det færdige resultat og at det i sidste ende bestemmer over sig selv. Jeg har brugt de allerallerbedste råmaterialer såsom det fineste silke og det blødeste alpakka, merino eller silketweed, så uanset hvordan slutresultatet bliver, er det blødt, lækkert og luksuriøst.

Forhåbentligt kommer der flere billeder i morgen. Jan kom forbi og tog et billede af mig, idet jeg startede på et nyt tørklæde. Det sorte hænger til tørre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.