tirsdag den 1. januar 2008

Afsked

Jeg har aldrig været god til at tage afsked! Vi har brugt hele dagen (næsten) på at tage afsked; med onkel Ebbe og faster Krista, og uuuuhh, med oldemor og Aksel og så skulle Simon køres til Viborg, hvor han skal tilbringe sine sidste jule-feriedage.

Overspringshandlinger har jeg altid været god til, så frem med kameraet og tage et bevidst rystet billede. Det viser måske mere mit indre end mit ydre?? Heldigvis kunne pigerne hygge sig med resterne fra i går, nemlig nogle stjernekastere.

Vi skal op midt nat, for at nå frem til vores indenrigsmaskine, og vi har ikke meget tid at løbe på i Kastrup og selvom Jan har det frygteligt med at rejse/stramme tidsplaner, tror jeg på, at det nok skal lykkes. Kryds fingre for os, og forhåbentligt skriver jeg fra Sisimiut næste gang vi høres ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.