søndag den 15. april 2007

Nuka Silas fylder 4 år

Min yngste søster's søn, silas- fylder i dag 4 år. Han har længe lånt sine kusiners dukke, og har ønsket sig en baby. Hvad er mere nærliggende at give ham hans egen dukke.
Hvad har det med denne vest at gøre? Jo, denne vest (til venstre)strikkede jeg til min søster, Dudi, der har et par grønne bukser, som jeg tænkte måske kunne passe godt til?! Da der var garn rester, strikkede jeg en vest til Silas og købte en dukke til ham. Dukken skulle så naturligvis også have en vest magen til både Silas' mor og Silas. (Bare så I ved det har vestene samme farve, og farverene på billederne snyder) I skulle have set Silas i hovedet, da han åbnede gaven. Det var simpelthen det hele værd. Jeg har heller aldrig glædet mig så meget til at give en gave som jeg gjorde i dag.
Dukken hedder sjovt nok "lovely Laura". Den var klædt helt i lyserødt, så jeg måtte igang med at strikke sorte strømper og sy sorte bukser til i fint uldstof. Naturligvis skulle dukken også have hue på. Silas siger den hedder Nuka.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.