fredag den 27. april 2007

EF = Endelig Fredag

Idag kom Jan hjem fra Nuuk med gaver til både pigerne og mig. Sara fik en rød forårs/-sommer jakke som hun øjeblikkeligt tog på. Jeg blev begavet med denne bog: "skyggestrik" af Vivian Høxbro. Den ser utroligt spændende ud, og jeg tror at jeg skal forsøge mig med nogle af de små prøver i bogen. Laura havde ønsket sig en barbiefamilie, far,mor og to børn, så det fik hun og var ligeledes glad.
Idag er solen forsvundet ud til nogle andre mennesker, som den forhåbentlig gør lige så glade for sig, som vi var i går. I dag er det gråt, lidt trist og der lugter af optøet sne overalt.. hvis man da kan sige, at det lugter af noget som helst?
Igår aftes færdiggjorde jeg den ene håndledsvarmer i moskusuld. De hvide striber er mit eget hjemmespundne grønlandske lammeuld. Den anden er stærkt på vej, så der er ingen grund til stress over om de bliver færdige inden tirsdag.

1 kommentar:

  1. den bog kan du godt glæde dig over, Dortheivalo. den er simpelthen så smuk.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.