søndag den 29. april 2007

Asiarfik

Helt igennem en dejlig søndag. Morgenen startede med at sove længe, alene det er jo dejligt: at vågne af sig selv, stille og roligt, og uden stess og jag! Een, af mine elever blev konfirmeret i dag, så jeg tog i kirke, så jeg kunne overrække hende et lykønskningskort, hvilket hun blev meget glad for. Jeg tog nogle gode billeder af hende, som jeg naturligvis vil printe ud til hende. Om eftermiddagen efter gudstjenesten pakkede vi rygsækken og startede snescooteren op, og kørte ud til et arrangement, der har været reklameret for igennem lokalradioen og via opslag i byen. Der var stillet stort op med alpin-cup(Lars Ingemann Cup) af den mindre seriøse slags, stort telt, hvor Brugsen solgte ristede pølser med brød, der var grønlandsk fodbold mellem snescooterforeningen og hundeslædeforeningen, samt mellem SSP (Sisimiuni Sisorartartut Peqatigiiffiat) alpin og langrend. Det var tovtrækning for dem, der havde lyst til at deltage- det havde Laura (naturligvis havde jeg nær sagt), og hvis man bare havde lyst til at sidde og nyde stemningen, var der også rig mulighed for det. Ude og nyde den sidste rest brugbare sne i behagelige temperaturer. Dejligt arrangement, som jeg håber vil blive en tilbagevendende begivenhed her i byen?! (Kan du finde/se Laura?)

Det er Sara, der ligger nederst i billedet og fjoller lidt. Daniel (med skibriller) og Silas (som jeg holder om) kom også derud sammen med deres mor. Min mor, hentede Jan efter at have sat os af (God svigersøn!) og vi håber, hun havde en lige så dejlig dag!? (Hun står længst til venstre i billedet) I morgen er det atter mandag, og endnu en arbejdsuge starter. Det forlyder at vi har fri på tirsdag til middag. Hvis rygtet taler sandt?? har vi da noget at glæde os til. Om ikke andet har vi fredagen at glæde os til, hvor vi har fri i ang. af bededagen. Der er noget der tyder på at jeg trænger til en længere ferie.. Jeg lovpriser weekenderne og sukker over arbejdsdagene..Jeg glæder mit til sommerferien!! Vores billetter er bestilt og vi har til og med bestilt sommerhus de sidste 14 dage, hvor vi er i Danmark. DET ER SNART!

P.S: Blev forresten færdig med den anden håndledsvarmer i moskus og lam i går aftes, så nu kan de afleveres!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.