tirsdag den 15. oktober 2013

Kærlighed begynder der, hvor der ikke forventes gengæld

Jeg skulle hilse alle Olsens familie, venner og bekendte og sige, at han har det godt.

De fleste af dem han kender er rejst til Canada og Olsen påstår, at de skal på AFS, være au pair eller på ferie.

Olsen siger, at han ikke har råd til nogen af delene, da han er igang med at spare op til nyt køkken og nyt badeværelse.

Olsen har efterårsferie ligesom pigerne, men jeg har aldrig set ham tage afsted hverken på arbejde eller i skole om morgenen, så det kan vel næppe kaldes ferie, når han bliver hjemme i disse dage? Han siger så meget, ham Olsen og hvis du ikke siger det til nogen, vil jeg gerne indrømme, at jeg holder virkeligt meget af den lille fugl. (Er det helt naturligt at en snart 50 årig holder af en lille gråsisken??…(Og  “ du har for evigt ansvaret, fordi du har gjort den tam” sagde den lille prins))

Nå, men det var den der hilsen!

hrolsen

olsen

2 kommentarer:

  1. Synes at Olsen nogengange er grim, den er løgner og praler (undskyld - undskuld Hr. Olsen)
    KH mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Olsen er en flot, flot gråsisken, at han praler og omgåes sandheden lidt lemfældigt kan undskyldes med hans søde og rummelige væsen

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.