fredag den 20. november 2009

Fredags-foto-leg I

På denne kolde fredag, hvor solen kortvarigt har været oppe og runde det blå på himlen, skal vi have fundet ud af, hvad bogstavet I kan bruges til.

Der har været mange fine bud lige her.

Det ville være nærliggende for mit vedkommende at skrive INFLUENZA med ekstra store bogstaver, for det er lige, hvad mit liv rummer lige nu.

Ikke bare mit liv, men både Sara og Simon er også slået i gulvet med influenZa.

Irriterende.

Jeg kan iøvrigt heller ikke med mit sygdomsramte hoved greje, hvordan jeg skulle illustrere INFLUENZA?

Men jeg vælger at lade isblomster komme til også. De er altid smukke og unikke.

I for isblomsterkirkenogisblomster 

Og det ville være synd og skam, hvis jeg ikke også lod min ingeniør komme lidt til.

Min Jan er uddannet ingeniør.. maskin-ingeniør.

Han er et utroligt tålmodigt og rummeligt menneske.

I for ingeniør.ingenør

Om efteråret skal rifler skydes ind. De skal justeres og finstilles, så jeg slutter mine I-er med et link til et af mine egne billeder:

Indskydning

Skulle du få lyst til at se, hvad andre har fundet af I-er kan du klikke her for at se deres bud

P.S så har jeg læst det igennem igen og rettet mine stavefejl, tastefejl og dummefejl. Min hjerne er da vist hårdt  angrebet.. mere end den plejer

Nu har jeg rettet igen. Tak Dudi og Jan for fingerpegene.

15 kommentarer:

  1. God bedring til dere alle sammen. Jeg håper det går fort over.
    Det bildet ditt med isrosene er bare så vakkert:)

    SvarSlet
  2. Tak sommertid jeg håber også at der snart er bedring på vej. Og tak for dine roser
    Petunia.. ikke for at prale (kun lidt) vandt jeg faktisk en mobiltelefon (nokia N96) for det billede sidste år, så du er ikke den eneste, der synes om billedet ;-) Tak og tak for dit god-bedring-ønske

    SvarSlet
  3. Stakkars syke mennesker! Men husk at for hver time som går er du litt nærmere det tidspunktet hvor du føler deg helt frist :-)
    Jeg synes det er utrolig spennende å følge med på en blogg fra Grønland :-D Takk!

    SvarSlet
  4. Ingenør ja. Jeg jobber med mange maskiningenører hver dag. Og en ting de har til felles er lite hår. Hva kommer det av tro?

    Isrosene er jo bare SÅ vakre!

    SvarSlet
  5. Det er et fantastisk bilde av isrosene,
    God bedring til dere.

    SvarSlet
  6. Hoppas du blir frisk snart. Åh vad jag tycker om ditt foto med isblommorna. Mycket vackert!

    SvarSlet
  7. Tak for de fine ord BirtH. Der er faktisk nogen blogs fra Grønland, men de er nok lidt svære at finde? Jeg forsøger, at holde min linkliste opdateret, men der findes mange mange flere..
    Tak til både TurboLotte, Regnbuesting og Mona.. jeg håber snart at blive så frisk at jeg kan komme UD, for det trænger jeg til

    SvarSlet
  8. Ha, jag måste le av en tidigare kommentar, jag har också en tunnhårig ingenjör här hemma, vad är det med det yrket som får männen att mista håret !?! Dessutom har de till vana att gå med omaka strumper/ sokker, har ni lagt märke till det? Tänkte egentligen bara skriva att det var ett urtjusigt fotografi av isrosor. God bättring nu :)

    SvarSlet
  9. Influenza var jo mit valg til I. Det fylder lige rigeligt i bevidstheden lige nu. Du tager nogle gode billeder!

    SvarSlet
  10. god bedring og vakker isrose og flott ingeniør. F

    SvarSlet
  11. Hæ hæ Mia, min ingeniør går nu i ens strømper og tak for din god-bedring-hilsen.
    Henny Tak skal du have
    Living next to me.. isblomster er smukke og min ingeniør er nu også en flot fyr!

    SvarSlet
  12. Nydelig isblomster og spennende blogg du har. Her kommer jeg innom igjen. God bedring, vi har hatt basselusker vi også.

    SvarSlet
  13. Flott trippel I. Veldig bra bilder

    SvarSlet
  14. Hvor er det smukt med isroserne.. :)
    mvh sportsglad

    SvarSlet
  15. Tak Sportsglad. De er nemlig smukke og jeg var heldig at jeg lige var der til at fotografere dem, for der går jo ikke mange timer/dage, så er de væk igen. Hav en god dag

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.