torsdag den 10. januar 2008

Mille

Så er projekt Mille skudt i gang. Jeg har valgt at strikke Mille i brun og med orange striber. Jeg glæder mig allerede til den er færdig, for garnet er bare SÅ lækkert. Jeg er overbevist om at den bliver dejlig at have på..På lørdag og søndag skal jeg på et filte-kursus, der bliver fulgt op af endnu et kursus..en forlængelse, og det bliver spændende, hvad jeg kan få ud af det... (det har været non-stop-marathon-arbejdsdag, og energien ligger på omkring o-minus 1, så ingen billeder eller lange udredelser. Dog kan I få lov til at glæde jer sammen med mig over dette. Kender I nogen, der måske kender nogen, der måske kunne have lyst og evner, må I da meget gerne give vedkommende et vink med en vognstang.

2 kommentarer:

  1. Sød bluse men er det ikke for koldt med bare arme ? brun og orange er også "mine" farver.
    Dorthe

    SvarSlet
  2. Jeg strikker den med ærmer, men den er tynd, så jeg skal under alle omstændigheder have en god undertrøje på

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.