lørdag den 17. august 2013

Overstået og færdig

Nå, men selvom vejret indimellem forsøgte at skræmme feststemningen ud af os ved at sende både regn, hagl og kulde ned over os, blev skolens 40 års jubilæumsdag nu meget vellykket alligevel.

Det føles lang tid at arbejde fra kl 10-17 på en lørdag, men mon ikke lidt søvn under min gode dyne vil gøre underværker?

I aften kørte jeg Jan ned til båden, så han kunne komme afsted på jagt og på vej hjem igen, blev jeg optaget af at kigge lidt dybere ned i småtingene.

1

3

4

7

5

6

89

10

Min computer er gået ned hele 3 gange i aften, så det kunne jeg så også underholde mig med, hidse mig op over og udmatte mig selv med, så lige om lidt, når jeg trunter ind i min seng, garanterer jeg at jeg vil sove.

 

Og nåe jo, så var der lige et par unger mere på mit fotokort, der fangede mit øje.

 

2

DSC_7357

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.