fredag den 18. maj 2012

Hvordan man også kan komme til vejrs Kristi himmelfarts dag

Jan gik sig en tur sammen med Johannes i går.

Det er så heldigt, at min søsters mand og min mand kommer så godt ud af det med hinanden. Det er vist ikke i alle familier, at de “tilkomne” kan sammen.

De gik langs masterne op ad Præstefjeldet og havde en flot tur. Jan var så flink at tage billeder undervejs og med hans tilladelse har jeg fået lov at beskære lidt i dem, tilrette dem og vise dem her.

1

2

3

4

5

6

7

Jeg strikkede, selvom jeg burde have gjort rent, men så er jeg jo så heldig.. (?), at jeg har fri i dag til at gøre det, som jeg burde have gjort i går.

Hav en god fredag

2 kommentarer:

  1. Man kan se, at de ligefrem "elsker" hinanden:-)
    KH mor

    SvarSlet
  2. Skal man have overskæg for at være medlem af den familie?

    Jans far

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.