søndag den 30. oktober 2011

Selvskabte minder

Søndagen har ikke budt på alverden, men den har bestemt ikke været indholdsløs.

 

Søndag har ikke været nem hele vejen igennem.

Søndag har faktisk budt på buler og bakker, som gik op-ad.

Søndag har også budt på lige ud og hen-ad.

 

Søndag har været søndag og i morgen er det mandag.

 

I morgen vil jeg ikke se mig tilbage

1

for at  kikke på søndag, for den var ikke værd at skrive nogen som helst steder hen om.

Vi lader søndag være søndag og husker på de nemme ting, som søndag bød på.

Blandt andet var lyset, solen og vejret noget værd.

7

8

9

11

Jeg lader billederne af søndagens fine lys stå og lader resten forsvinde ud i glemslens mørke, for sådan er nogle dage er der også..

Håber, at du får en rigtig god mandag, som du vil huske tilbage på med smil og glæde

10

(og så husker jeg mig selv på, at “ du bliver hvad du tænker” og tilføjer hviskende, at jeg selv skaber mine minder!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.