tirsdag den 18. oktober 2011

Halsedisse i luksus-garn

For et godt stykke tid siden, fik jeg det lækreste håndspundne garn af baby-kamel og angora tilsendt af Susanne.

halsedisse

Jeg strikkede straks halsedissen, som hun også have sendt en opskrift med af, men den sad ikke rigtig og jeg tænkte at jeg ville have halsen dækket bedre, hvis jeg lavede den om.

hals

Jeg pillede forsigtigt op og har nu strikket halsedissen om.

Nu er den præcis som jeg vil have den.

Afslutningen blev vist ikke helt som opskriften foreskriver, men jeg er tilfreds.

Jeg slog masker op i moskus-garn og afsluttede ligeledes i moskus.

Lækker, lækker sag, som varmer helt utroligt

fnuglet

Endnu engang tusind, tusind tak Susanne

2 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin. Garnet ser rigtig lækkert og blødt ud.

    SvarSlet
  2. Selv tak :0)
    Den ser godt ud med moskuskant!

    Kan se den er blevet bedre med længre hals - jeg strikker også halsen, så den kan få en ombuk ;-)
    Og så varmer den godt. Angora varmer, ligesom moskus, otte gange mere end alm uld.
    Jeg har lige klippet kaniner, så der er atter en portion angorauld til rokken.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.