mandag den 10. oktober 2011

Dagens højdepunkt

Dagen kan let føles lang, når man ligger hjemme, syg og uden noget at læse i.

Når næste højdepunkt er, at man kan pudse næse igen.

Når det eneste papir, man får mellem fingrene er våde lommetørklæder.

Jeg har en stang lommetørklæder af de helt gode med indbygget balsam, men de har nu ikke forhindret min næse i at blive rød som en brandbil og når jeg pudser næsen lyder den også som et horn fra en brandbil..

 

Dagens højdepunkt var, da jeg hældte lidt pebermynteolie i duftolie-lampen, bortset fra, at jeg ikke kunne lugte det-overhovedet.

Min lugtesans er vist pudset ud og væk.

duftolielampe

 

Nej, dagens højdepunkt var, da Jan kom hjem fra arbejde medbringende en hvinende sød kage,

sød

som jeg selvfølgelig lavede en kop kaffe med højt mælkeskum til.

mælkeskum

 

 

Ved nærmere eftertanke, så var dagens højdepunkt at Jan bare kom hjem.

Han medbragte lidt liv til huset og havde masser af kram at dele ud af.

Lige hvad jeg trængte allermest til.

 

 

Dét var dagens højdepunkt.

jj

jjsh

jan

 

Hvad var dagens højdepunkt for dig?

6 kommentarer:

  1. At komme HJEM til min mand, som havde siddet hele dagen og arbejdet derhjemme, mens jeg havde været ved stranden sammen med ungerne.

    God bedring, jeg håber du snart får has på forkølelsen!

    SvarSlet
  2. Christina i NZ: at se sin udkårne.. det har vist været det som talte for os idag?!
    Tak skal du have og jeg håber virkelig at jeg har taget min del af forkølelses-kvoten for i år og næste år med.

    SvarSlet
  3. Mit højdepunkt var da helt klart at se nogle gode billeder af min fætter.
    Fætter K.

    SvarSlet
  4. Mit højdepunkt var da migrænen lettede! Føj for en omgang.

    Da mellemste var ca. 10 år, havde hun en vinter med masser af forkølelse og hosten. Til sidst begyndte jeg at give hende Biostrath i dråber. Det smagte afskyeligt og hun har aldrig tilgivet mig ;-), men det hjalp! Måske du skulle prøve. Jeg advarer - det smager afskyeligt!

    God bedring.

    SvarSlet
  5. Fætter K. Billederne er intet mod de kram, der blev uddelt. Han er nu en dejlig een, ham din fætter.

    Mette: Noget skal gøres.. biostrath, hmm måske det er løsningen?

    SvarSlet
  6. Sikke nogle dejlige billeder du har taget! Rigtig god bedring med forkølelsen - her er der også mange syge på grund af skiftet i vejret.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.