fredag den 29. juli 2011

Indmeldt

I går fik vi meldt Laura ind.

Nu er hun snart rigtig dansker med medlemskort (læs: sygesikringsbevis) og en læge, som hun kan kalde sin egen.

Det var let og smertefrit og damen i skranken var dygtig, effektiv og flink.

Dét havde hun da prøvet før og Grønland har en speciel aftale og så skal man bare gøre sådan… og det var så dét.

 

Jeg har bestilt mobiltelefoni til latterlige priser til hende og forbereder mig i det skjulte på at sige farvel til hende..

Jeg er bare overhovedet ikke klar til at hun klipper navlestrengen.. men hun kommer jo tilbage.

Hun kommer tilbage!

Hun kommer tilbage!

Hun kommer tilbage!

Hun kommer tilbage!

4 kommentarer:

  1. Jeg kan godt følge dine følelser for, at sende hende afsted. Mine ældste piger har også været på efterskole og jeg var slet ikke klar til, at sende dem afsted. Men det gik jo fantastisk og de havde begge et rigtig godt år. Jeg ved, at jeres afsked er mere insisterende, da hun ikke lige kan smutte hjem på weekend. Men jeg er sikker på, at hun er klar og får et dejligt år! De varmeste tanker til dig.

    SvarSlet
  2. Færøske børn rejser også bort for at studere og jeg glæder mig ikke :), men håber jeg kan glædes deres vegne til den tid, håber ...

    SvarSlet
  3. Kan selv huske, da du skulle starte på Viborg Kadetralskole -det er godt nok mange år siden, jeg var sammen med dig den første tid og tog bussen hverdag til Holstebro (Peter og Maggie)- heldigvis kom du jo tilbage <3
    KH mor

    SvarSlet
  4. Oline: hvis jeg bare kunne springe på toget, sætte mig ind i en bil ell. lign. tror jeg at det ville være lettere, men alle, som jeg har talt med, siger, at deres efterskoleår/deres børns efterskoleår, har været fantastisk, så jeg forsøger, at slappe af og glæde mig på Lauras vegne.

    Dorit: Vi ø-boere, står jo i en lidt anden situation.. Laura skal nok få et godt år

    Mor: og jeg er der endnu

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.