fredag den 4. marts 2011

Nye ansigter

Der er ca 115 dage til vi rejser på sommerferie.

Lige i dag glæder jeg mig bare så meget til at komme ud af hverdagens trummerum, at 115 dage føles som en straf.

Lige netop i dag trængte jeg SÅ meget til at blive inspireret og fyldt med andet end den almindelige hverdag.

Havde jeg haft muligheden, var jeg taget på et museum, en spændende kunst-butik, en god udstilling eller besøgt et arbejdende værksted til at fylde de inspirations-depoter op, som er så fuldstændigt udslukte og tomme.

 

Jeg lovede mig selv for et stykke tid siden, at jeg ville forsøge at genfinde glæden ved at være lige nøjagtig der, hvor jeg er, uanset, hvor det end måtte være.

Lige nu er det jo lige her jeg er, så i dag tænkte jeg, at jeg måske skulle prøve at møde nogle nye ansigter.

Jan var heldigvis med på ideen og jeg kørte lidt rundt og snakkede med nogle fremmede.

Jeg fik ikke lige fat i deres navne, men du må såmænd også gerne hilse på dem.

De virkede meget flinke.

1

2

3

5

4

6

7

8

9

10

11

12

14

De snakkede allesammen om kvalifikations-løbet i morgen.

Der er bymesterskabs-hundeslædevæddeløb og lidt senere på året er der Grønlandsmesterskab, hvor vi/de får besøg af en masse hunde nordfra.

Jeg fandt ikke rigtig ud af, om dem, som jeg snakkede med skal deltage, men de havde allesammen en mening og nogle bud på vindere og tabere.

Måske skulle jeg tage ud og se det i morgen?!

3 kommentarer:

  1. Hehe - Herligt med nye bekendtskaber, omend et par stykker af dem ser lidt utilnærmelige ud :D
    Men... Det er nogle skønne billeder.

    SvarSlet
  2. Margrethe: De var nu meget flinke allesammen, men måske skulle jeg tilføje, selvom alle sikkert ved det: Heroppe går man aldrig, aldrig hen til en fremmed hund. De står jo bundet i lænker og er ikke klamme/kæledyr, ligesom hunde i fx. Danmark.

    SvarSlet
  3. Flotte billeder, især er jeg vild med den første hund, helt pjusket og langhåret (;o)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.