tirsdag den 4. december 2007

Søvnløs i Sisimiut

De lover ikke at vejret bliver bedre, men det synes jeg da de skal overveje om de ikke også kunne klare..altså bedre vejr. De har nemlig lovet mig mere sne igen. Jeg når ikke engang at få sneen på trappen væk, før der igen er faldet noget nyt. Som jeg skrev d. 30 november, har vi de smukkeste solopgange/fremgange man kan tænke sig, og dem vil jeg da gerne se nogle flere af. Der var een i dag, men liiiiiige netop idag havde jeg ikke kameraet med. Mine dage er lange og træge, men fra i dag af, kan jeg ikke længere give Stieg Larsson skylden, for jeg blev færdig med hans bog i går. Hvad skal jeg nu kaste mig over af spændende bøger?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.