mandag den 3. december 2007

Papirfnug

Endnu en MEGET lang dag er næsten overstået. Dét er altså lidt hårdt at have så meget om ørerne og så komme hjem til et mørkt, tomt hus. Kan I huske de "fnug" vi klippede som børn i silkepapir. Jeg lavede 4 i dag, 1 stor og 3 små. De ser søde ud mod den mørke nat og de er jo billige og lette at lave. Jeg er træt, træt, træt! Måske hjælper det at gå tidligt i seng og lade være med at læse den halve nat. Måske det hjælper at få noget søvn, men jeg synes lidt at det er Stieg Larssons skyld. Han ligger sammen med mig i min seng, og holder mig vågen med alle sine historier.

1 kommentar:

  1. Ja, ham der Stieg har heller ikke gjort noget godt for min skønhedssøvn! Men jeg tror også det giver lidt, at man slapper så godt af i hans selskab.
    Fine "fnug" i øvrigt. Dem troede jeg egentlig, du havde nok af :-))
    kh
    marianne

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.