torsdag den 6. december 2007

Det er utroligt, så lidt jeg kan fylde på mit liv for øjeblikket. Jeg har ikke rørt en strikkepind i mange, mange dage nu, og har ikke læst i en rigtig bog flere aftener. Jeg ser ikke fjernsyn, udover Qanorooq og tv-avisen og det ikke engang hver aften. Jamen, hvad laver jeg så?? Tja.. jeg har købt en rigtig lækker bærbar computer, som jeg sidder og kikker beundrende på, og da jeg ikke er vant til windows vista gik der lidt tid med det ene og det andet. Lidt nølende har jeg hængt lidt julepynt op i min krans, som hænger over sofabordet året rundt og som bliver pyntet alt efter årstiden. Det føles lidt tomt at pynte op, når der ikke er andre end mig til at se det, og jeg har endnu ikke fået tændt min juledekoration.Jeg savner mine piger! I dag er det 2 uger siden, de rejste til DK, men det føles som evigheder siden. Der er kun godt og vel 2 uger til jeg ser dem, men det føles også som en evighed til. I morgen er det weekend, men de føles også som lange evigheder og fuldstændigt uendelige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.