tirsdag den 10. juli 2007

En pigedrøm i opfyldelse

Farfar ringede igår til Meldgård og bestilte rideheste til pigerne idag. De skulle selv strigle hestene og alt muligt, inden der blev lagt saddel på dem. Og så fik de en hel times ridning ud i en skov, og det havde været så godt, men nej, hvor var de trætte bagefter. Jeg gætter at det sikkert er både det, at de har redet og oplevelsen. De var så søde, og var slet ikke til at skyde igennem bagefter. Det var virkelig en gammel drøm, der gik i opfyldelse. Kusine Johanne var skam også med, og fik også en tur på en hest, så vi regner mere eller mindre med, at alle pigerne, når de ømme bagdele igen er normale, vil begynde at fable om endnu en tur?! Efter rideturen, tog vi en smuttur til Viborg, mest af nostalgiske årsager...for at gå en tur i gågaderne og kikke lidt på forretninger. (Jeg har overhovedet ikke medbragt langærmede trøjer, og det har jeg så investeret i, idag i H&M, så jeg regner med at nu bliver vejret godt og jeg får ikke brug for den (tihi)) Men så er de 179,- da også givet godt ud, hvis det var det, der skulle til. Og så vil jeg sædvanen tro, slutte af med den evige beretning om mit strikketøj: Jeg trævlede det HELE op idag og den sidste lille trekant, der har været trævlet op mellem 10 og 15 gange, røg i skraldespanden EFTER at jeg hysterisk og med et glimt af afskyeligt vanvid i øjnene havde klippet med en sløv saks i det! Måske gider jeg ikke prøve igen, selvom jeg utroligt gerne ville have prøvet at strikke det? Det må tiden vise. Men jeg havde humør nok til at gå tilbage til gerningsstedet/skraldespanden og tage et billede af "affaldet". Så kan det lære det! MEEEN er der nogen af jer andre, der har strikket det færdig? Hvis må I da gerne give et vink/link, så jeg kan se at det rent faktisk kan lade sig gøre.. ;-)

4 kommentarer:

  1. Hm - du ved godt, at man også kan købe garn hos Meldgaard ikke ;-)

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  2. Hej
    Håber at I nyder ferien i Danmark. Vil lige fortælle at jeg har strikket sjalet fra Hendens Verden, uden nogen problemer. det kan ses på min blog.

    Merete, Ramløse

    http://merete.blogbar.dk/

    SvarSlet
  3. Hej Dortheivalo
    Jeg er blevet "tagget" håber du også vil være med på spøgen.Se mere på min blog.
    Mvh Jette

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.