torsdag den 5. juli 2007

(møg)-strikketøj!

Jeg kæmper skam stadig! Og hvis jeg skulle regne alle de gange jeg har strikket baglæns med,- jamen så havde jeg nok strikket to-tre sjaler allerede. Meeeen, sådan er det altså så bare ikke. Nu går det sin skæve gang med fejl og hidsighed, varme svedige hænder, der indimellem ryster af (forkert) ophidselse, og et temperament, der bliver svære og svære at tøjle. Om jeg fatter, hvad der sker! Nogen gange har jeg en maske for meget, og nogen gange har jeg bare ikke masker nok. Det er stort set altid på højre side ind mod midten, det går galt! -ØV!! Jeg bliver nødt til at tale højt med mig selv, og det er ikke altid pæne ting jeg fortæller mig selv. Jeg spekulerer på, hvornår denne store ændring i mine strikkevaner indtraf? At jeg bare ikke kan finde ud af det, og blokerer fuldstændig? Jeg har da strikket mønstre, der var mere indviklet end dette simple mønster, og så endda på engelsk. Hmmm.. Jeg fortsætter, men I må da gerne se både strikketøj (med fejl) og et billede Jan tog af mig her lige over middag. Det viser nogenlunde min sindstilstand på dét tidspunkt. Heldigvis er det sjovt at lege med det nye kamera, så der bliver (lige pludseligt) taget billeder af nogen af farmors blomster og andet, der ellers lige gider at stille op til fotografering. (Nogen går ud, når jeg kommer ind i deres nærhed..Neeej) Pigernes humør har derimod ikke fejlet noget; De tog færgen over alene og legede på legepladsen, for derefter at vende hjem til fastlandet, for at hoppe i hoppeborgen nede på havnen. Vi kan da heldigvis også køre en tur, for at lufte skuffelsen og hidsigheden lidt i en nogenlunde anstændig bil.

2 kommentarer:

  1. Qaa allakulannerulaarniarit, jeg synes simpelthen at det er meget, meget anstrængende at skulle vente så længe på nye indslag, så jeg vil foreslå denne sides webmaster om at skrive lidt oftere.
    Nu er der kun 8 dage til vi skal afsted og jeg glæder mig til at komme væk fra denne tåge der kostant hænger derude i horisonten og truer med at komme nærmere. Så nogen gange gør den det, og vi bliver total indhyllet i tågen både fysisk og psykisk. Så vil vi meget hellere ned og opleve regnvejeret i Danmark og blive skyllet igennem både fysisk og psykisk (hi hi)Man kan sikkert fornemme hvor tåget det er her???
    Kan I have det godt allesammen, vi ses forhåbentlig snart, hvis vores maskine på det tidspunkt kan lande- det kommer jo an på tågen ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Dortheivalo
    Du fortsætter da med det fine striketøj, det er bare SÅ flot.
    Mvh Jette

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.