søndag den 5. april 2020

Søndags-tur

Hele weekenden har det været virkeligt dejligt vejr og i dag kom jeg ud i det.
Sara og Jan var ude og køre hundeslæde og det havde været en dejlig tur.


Jeg kørte en tur på snescooteren.

Først ind til "Narsaq", hvor der ligger to kommunale hytter og så kørte jeg hjem igen.



Da jeg kom hjem, lå der en besked fra min søster, der spurgte om jeg ville med ud og køre snescooter og jo, det ville jeg da gerne, så jeg satte hjelmen på hovedet igen og kørte ud sammen med hende.


Det var hyggeligt.


Fra i morgen har både Jan og jeg påskeferie og vi regner med at vi skal tilbringe en masse tid udenfor; for de har lovet sol og blå himmel.





Der var lidt flere ørnebilleder på mit kamera, som jeg gerne vil vise:









Vi har fået besked om, at når påskeferien er slut, skal eleverne i skole igen, som de plejer og det glæder jeg mig til.
Det bliver lidt som at få sin gammel-kendte hverdag tilbage.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.