mandag den 23. juli 2012

I tvivle-pausen

Mens Jan og DK-gæsterne er ude og vandre i fjeldet, holder jeg en tvivle-pause fra mit strik og drikker en kop kaffe på vores trappe og nyder det meget rige fugleliv, der er omkring mine to “aske-bægre”.

minskål

fuglemor

Der er rigtig mange unger, der skræppende, tiggende og meget insisterende, holder deres forældre beskæftiget.

madudafhuset

 

 

Denne unge tog ikke meget notits af mig, selvom moderen højlydt advardede imod mig..

unge

yngel

Mine unger ligger stadig i sengen og kræver absolut ingenting af mig, så kaffen bliver drukket langsomt og den meget, meget varme sol, luner mine bare arme og brænder endnu en fregne på min næse.

Jeg burde tage mig selv lidt i nakken og rydde bordet, vaske lidt op, begynde at forberede lidt til i morgen, hvor Sara har fødselsdag og gøre mig nyttig. Jeg burde virkelig, men kaffen er god og solen er varm, så jeg giver lige mig selv en pause mere inden jeg letter den bredeste del af mig selv og gør gavn for føden.. lige om lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.