mandag den 12. november 2007

Pigernes ankomst og afrejse

Det har været en turbulent dag i dag. Pigerne ankom med flyveren kl 14 og kl 17 skulle jeg rejse. Jeg nåede lige at vende sammen med Laura og Sara hjemme inden vi skulle ud i lufthavnen, så jeg kunne komme af sted. Jan, Jesper, Christine, Laura og Sara var på Misigisaq i aften, og jeg gad godt at have været med. Jeg kan dog trøste mig med, at jeg lige nu sidder sammen med Simon på mit hotel værelse og ser fjernsyn. I morgen starter mit kursus ” Kommunikativ sprogundervisning i dansk for mellemtrinnet” Udfra programmet, kan jeg se at det bliver nogle lange dage, hvor vi starter kl 08 og slutter kl 16. Jeg får da i forhold til en normal arbejdsdag dog én time foræret og skal først møde kl 8-jubii! Jeg håber, at jeg har energi nok til at drøne rundt i forretninger og ose…Jeg skal i hvert fald udnytte at jeg er i hovedstaden om end det kun er i 3 dage. Fik jeg fortalt at jeg har modtaget min bog af Stieg Larsson ”Luftkastellet, der blev sprængt”? Jeg er startet og den fængede øjeblikkeligt ligesom de to forrige. Jeg vil forsøge at læse den langsomt, så jeg har nydelsen længe, længe, længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.