torsdag den 20. februar 2020

20.02.20

Hvis man skriver dagens dato i dag udelukkende med tal, så er det en mega fed dato.
Det har været en okay dag, også selvom du ikke skeler til datoen.
Det har været en hård dag, hvor jeg igen i dag har krævet mere af mig selv end jeg kunne yde. Dét er ikke så smart, når jeg når hen på den tidlige aften, hvor jeg er træt uanset om datoen er fed eller ej.

Der er blevet koldt.
Ikke bare en lille smule koldt, men koldt som i kummefryser-koldt og lidt mere til.
Da jeg tog dette billede af sø-røgen nede på havnen, frøs det 22 minus grader.

Min højre tommelfinger, som jeg engang har skåret halvt over, bliver lynhurtig kold og min venstre pegefinger, hvor jeg stadig har smerter efter mit kniv-uheld d. 30. december 2019 blev endnu hurtigere kold, så jeg skulle ikke stå stille alt for længe.



Vores kat kommer aldrig ud.
Det må den ikke.
Ikke heroppe.
Alle katte skal holdes indendøre uanset, om de er sterilisert eller ej.
Vores kat ligger i en kasse, der er foret med et grønlandsk lammeskind og kassen står foran vores radiator i stuen, som er skruet godt op for tiden.
Vores kat har et godt omend stille liv, men jeg tror at den har det godt med at det stille og rolige, for hun er en meget forsigtig kat, som ikke så godt trives med for meget afveksling, larm eller uro.
Hun vil allerhelst bare være os og vores faste rytmer og rutiner.
Hun kommer aldrig ud og oplever de iskolde minus 22 grader og det tror jeg, passer hende rigtig fint.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.