lørdag den 24. november 2007

Indlæg nr. 200

(Bemærk, at jeg har oprettet et nyt album med diverse (vinter)- billeder)Der er allerede gået et par dage, hvor jeg har været alene. Jeg er taknemmelig for, at der er skype. Jeg har talt med både Jan og pigerne et par gange og har kunnet se dem samtidig. Skønt. I går havde jeg to veninder til spisning og det var hyggeligt at sludre, sladre og snakke. Dét burde ske meget oftere. Allerede i går om dagen, sneede det jævnt, men i nat har det bare sneet og der lå nogen steder mindst 1 meter sne, så formiddagen blev brugt til at motionere skovlen ,kosten og sneslyngen. Nu kan jeg igen parkere bilen anstændigt foran vores hus, og endda været heldig at jeg kunne få den bakket op. Dét er en fordel, hvis det skulle sne igen, for jeg bryder mig ikke om at bakken bilen ned ad den lille, stejle bakke gennem mandshøje snebunker. Hundene blir' fodret hver dag, og jeg hygger mig med hvalpene, som allerede kan kende mig på lang afstand. Det er vældig hygggeligt, når de kommer løbende i møde. Og så har vi i dag det mest pragtfulde vejr; stjerneklart og fuldmåne. Det udløste en masse billeder som jeg har lagt i album.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.