torsdag den 31. marts 2016

Fin fødselsdagsgave

Til min fødselsdag i sidste måned, hvor jeg jo fyldte rundt, fik jeg en fin, grøn halskæde af farfar/svigerfar og Mie.

Jeg går og venter på den helt rette anledning til at bruge den og den første gang, skal jeg altså være fin og helst i kjole.

Jeg har en grøn kjole, men den sidder akkurat lige for tæt visse steder og de steder er akkurat lige de steder, jeg gerne vil være fri for at vise frem, så enten skal jeg finde en anden kjole eller så skal jeg tabe mig et par små kilo.

Jeg kunne jo også begynde at lede på nettet efter lige akkurat den kjole (Vila, som skal være en M og ikke S), men det bliver nok lettere at finde den der nål i den berømte høstak.

Halskæden er rigtig, rigtig fin og jeg glæder mig til at anledningen, den rigtige af slagsen dukker op, men jeg kunne jo også lave en anledning selv.

(Se lige bort fra at jeg er solbrun i ansigtet mens resten af kroppen er kridhvid.  Sådan er det heroppe på denne årstid, hvor solen brager ned i den kridhvide sne og sådan nogle som mig, ikke kan holdes indendøre)

12525234_10209238828471931_5868928022407305301_o

Fik jeg sagt ordentligt Tak for gaven?

Det gjorde jeg vist, men det kan jo ikke gøres for tit, så endnu engang: TAK

 

(Jeg har fået rigtig mange fine gaver og dem viser jeg også frem efterhånden)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.