tirsdag den 29. marts 2016

Farverig is-iglo/ multicolour igloo

Jeg har ikke haft tid til at fotografere for jeg har haft mere end almindeligt travlt og  det vidste jeg at jeg ville få, så jeg tog ikke engang mit kamera med, da jeg drog på arbejde i morges iført forede tykke gummihandsker og masser af varmt tøj.

Jeg fik travlt og det fik mine elever og nogle af mine kollegaer også og jeg nåede skam det, som jeg havde sat mig som mål inden jeg forlod hjemmet.
Jeg ville have lukket iglooen og være klar til at lave indgangsparti i morgen.
Det betød så også en arbejdsdag, hvor jeg var delvist alene de sidste par timer.
Jeg mødte klokken 08 og gik derfra kl17.30, sulten, træt og tilfreds.





Vejret har været lidt drilsk med for lidt frost, men nu hvor jeg sidder hjemme i sofaen, mæt og nyvasket er jeg endnu mere tilfreds.
I morgen tager jeg kameraet med og får taget nogle finere billeder af den farverige is-iglo





Min mandlige kollega er vel omkring 175-180cm høj og han kan stå oprejst inde i iglooen.
Vi har brugt omkring 2000 tomme 1 liters mælkekartoner og bruger de sidste 400 i morgen.
Der skal en LEDlampe ind som ikke bliver varm og på fredag står der rigsfællesskabets flag foran iglooen, ligesom ACR- løjpen kommer til at lave en fin sløjfe omkring iglooen, så alle deltagerne kommer omkring den, når de starter ud på deres 3 dage lange langrendstur; verdens hårdeste langrendstur, hvor kronprins Frederik og Anne Linnet i år deltager sammen med 220 andre.
Nu vil jeg gribe mit strikketøj og starte påset første ærme på kjolen

1 kommentar:

  1. Sikke et arbejde. Isvæggen danner jo fin fotokunst. Håber vi får noget TV fra ACR? Det er da prominente gæster!
    Nyd en strikkepause ovenpå iglobyggeriet.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.