lørdag den 8. februar 2014

At kaste med perler

I onsdags faldt jeg for fristelsen og købte disse øreringe, som var sat ned fra 225,-kr til 50,-kr.

Der sad oprindeligt en sort stjerne i som vedhæng, men jeg skiftede straks ud med en lille perle.

tabt

Jeg tabte den ene allerede om torsdagen på min gåtur, da jeg ville hilse på en bekendt og trak den ene højtaler ud af mit øre.

Da jeg kom hjem og opdagede at den ene var væk, tog jeg ellers tilbage og ledte, men fandt den ikke. Øv og så kunne jeg da heldigvis bare købe nogle andre, som dog ikke er helt magen til og slet ikke med den lille ferskenfarvede perle, som jeg jo selv havde sat i. Nu har jeg nogle som er længere og som har en røgfarvet perle.. og dem tager jeg ikke på, når jeg skal have høretelefoner proppet ind i ørerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.