onsdag den 4. september 2013

Kultur og bådflytning

Vi skulle lige flytte Jans båd og så lå vi pludseligt ude foran byen og nød lidt vuggen fra havet.

Lidt mere af den slags, tak!

f1

dennyebydel

efterbroen

På skolen har vi i denne uge kulturuge.

Min kollega har en veninde, som har en lampe, som ligner den, som jeg har lavet. Den jeg har lavet er dog en næsten tro kopi af min søde venindes.

Skyggerne indeni teltet er billeder af en elev og et billede af mig selv, som jeg har kopieret ned og lavet om til silhuet.

Rammen med sælskindet er mindre end en lille tændstikæske og så har du ca-forhold.

kulturuge1

innerfik

kulturuge2

Indeni er der et fyrfadslys der lyser på batteri

 

P.S min tredie halskrave blev færdig i går. Den er til mig selv og jeg glæder mig til at vise den frem

3 kommentarer:

  1. Nååååå, et lille skønt projekt ;-) Og lille bitte sælskind til tørring ;-)

    Og som altid skønne billeder - savner endnu et besøg der mere nu...... Jeg må ty til rokken og spinde mere moskus og drømme.... Vi sætter af og til alle vores billeder op på tv (55") og nyder dem og husker :-)

    Og en over lækker halskrave MERE.... hmmmm og jeg er endnu ikke engang bare gået i gang med, at finde garn på lageret til en ;-) ;-)
    Sover du ikke ;-P
    Knus

    SvarSlet

  2. Det er da genialt, det med silhuetterne :o)

    Tak for kikket og god weekend.
    Hilsen fra Bente ( DK )

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.