mandag den 26. september 2011

Olsen i Sisimiut

Jo tak, Olsen har det godt.

Han er ikke nogen ørn til at flyve, for nu at sige det mildt.

Han flyver meget korte afstande og er allerbedst til at flyve ned på gulvet, hvor han så hoppe rundt som en anden kanin.

Han er meget let, at fange og det er så det, som gør, at jeg ikke har sat ham ud endnu.

Faktisk synes jeg, at det er et dilemma: hvis jeg sætter ham ud bliver han fanget øjeblikket af en hund, en kat eller noget andet dyr..men lader jeg ham blive hos mig, bliver han mere tam og vil ikke kunne klare sig ude i naturen.

Ud burde han dog komme..

Om han overhovedet er en han?? Eller en hun?

Olsen kommer ud engang imellem når vejret ikke er for blæsende og der står han så i sit bur og kvidrer, spiser, drikker og gør sig til.

Ellers står han i et vindue med mulighed for at gå i skygge, hvis solen skinner.

ho1

ho2

ho3

3 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke at du får ham ud mere, og hvem ved hvor gammel han kan blive når du holder ham inde ? Jeg kunne ikke nænne at smide ham ud i den barske verden, når han ikke er rustet til det :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre nyt om Olsen - og nej, han kan da ikke klare sig selv udenfor. Du har vist påtaget dig et commitment der, men altså, det lader til at du får meget igen. Glæde f.eks.

    SvarSlet
  3. Angelika: Jeg er bange for at han bliver stuefugl hos mig ihvertfald vinteren over. Han er en elendig flyver af een eller anden grund

    Laila: Jeg tror også at jeg har påtaget mig en opgave, som jeg skal varetage i en længere periode nu. Det gør ikke noget :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.